Jouw bestelling wordt door GLS koerirdienst bezorgd naar op door jou opgegeven afleveradres, dit je in de dritte stap van het bestelproces hebt ingevuld. Bij bestelling voor 11:00 uur is de standaard levertijd 3 werkdagen. Je kan jouw paket volgen met een hulp van de link, die je automatisch naar jouw e-mail adres wordt gestuurd, zodra jouw paket aan de koerirdienst wordt doorgegeven. Alle artikelen heben wij op voorraad en worden spoedig geleverd.
Alle online betalingen vinden plaats m.b.v. PayU, iDeal en PayPal.
Wij verzenden de bestelde artikelen op de dag waarop de betaling op onze rekening wordt bijgeschreven.
Betalingen dienen binnen 5 werkdagen na bevestiging van de bestelling bijgeschreven te worden. Gebeurt dit niet, dan wordt de bestelling geannuleerd.
Wilt u goederen reclameren?
De bij wet vastgestelde garantietermijn bedraagt 24 maanden. Bij onze artikelen dient de factuur tevens als garantiebewijs. Artikelen met onvolkomenheden die veroorzaakt zijn door onjuist gebruik, gebruikelijke slijtage of door oneigenlijke toepassing van het product kunnen niet gereclameerd worden. Klanten dienen artikelen direct na het ontstaan van de onvolkomenheid te reclameren. Wij beoordelen reclamaties aan de hand van de instructies die zijn uitgevaardigd door de producent van de artikelen of diens vertegenwoordiger. De maximale behandelingsduur van reclamaties is bij wet vastgesteld op 30 dagen, maar we doen er alles aan om het proces zo spoedig mogelijk te laten verlopen.
Hoe dient u bij reclamaties te werk te gaan?
1. Vul het reclamatieformulier in dat u bij uw bestelde artikelen vindt of hier kunt downloaden, en voeg deze bij de artikelen in een postpakket.
2. Verstuur het pakket aangetekend naar het volgende adres:
3. Verstuur het pakket niet onder rembours. Dergelijke pakketten worden niet in ontvangst genomen.
4. De verzending van de artikelen vanaf de klant dient altijd door de klant bekostigd te worden. Wanneer de reclamatie wordt toegekend, zullen de portokosten vergoed worden.
Als bepaalde artikelen u niet passen en u ze wilt ruilen, kunt u de artikelen retourneren, waarop wij u een andere maat zullen toesturen, mits die nog op voorraad is. We zullen de geretourneerde goederen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst, in behandeling nemen.
Hoe dient u bij het ruilen van artikelen te werk te gaan?
1. Controleer op onze website of de gewenste maat van de te ruilen artikelen op voorraad is.
2. Te ruilen artikelen mogen geen slijtage tonen, dienen in de originele verpakking verpakt te zijn en moeten voorzien zijn van alle door de producent aangebrachte labels. Ondergoed en badkleding kunnen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden.
3. Vul het reclamatieformulier in dat u bij uw bestelde artikelen vindt of hier kunt downloaden, en voeg deze bij de artikelen in een postpakket.
4. Verstuur het pakket aangetekend naar het volgende adres:
Adres van de pakketdienst:
5. Verstuur het pakket binnen 30 dagen na ontvangst van de artikelen.
6. Verstuur het pakket niet onder rembours. Dergelijke pakketten worden niet in ontvangst genomen.
7. De verzending van de artikelen vanaf de klant dient altijd door de klant bekostigd te worden.
Facturatiegegevens:
Digital People, a.s.
Rozkošného 1058/3
150 00 Praha 5 - Smíchov
Tsjechië
Registratienr. (IČ): 28197071
Btw-nr.: NL825548974B01
AT (eur)
DIGITAL PEOPLE AS
CITIBANK EUROPE PLC, AUSTRIA BRANCH
IBAN: AT901814000708700002
BIC: CITIATWX
E-mail: | info@bibloo.nl |
---|---|
Telefoonnummer: | +420 910 928 600 (alleen in het Engels) |
Onze klantenservice staat u iedere werkdag van 9.00 tot 17.00 uur ter beschikking. Onze klantenservice is in het Engels bereikbaar.
Exclusieve aanbiedingen, nieuwtjes, kortingen.